Tak fordi du vil kontakte os – vi glæder os til at tage i mod din henvendelse.
Du kan kontakte os på følgende måder:
Mail: kontakt@hairworld.dk
Chat: tryk på chat ikonet nederst til venstre
Vi lægger stor vægt på at have glade og tilfredse kunder. Som en internetkunde giver vi dig mulighed for at evaluere dit køb, når du har produktet i dine hænder. Du har altid 14 dages fuld returret, forudsat at varen returneres i ubrugt tilstand og med uåbnet emballage. Varen skal være i en tilstand, der gør det muligt for os at sælge den som helt ny igen uden problemer. Vi beder dig venligst om ikke at åbne, håndtere eller manipulere med produkterne, hvis du overvejer at returnere dem, da dette kan efterlade spor på de fleste produkter. Hvis dette sker, vil vi blive nødt til at afvise varen på dine omkostninger som køber.
Du kan bestille en label til returnering her: https://return.shipmondo.com/hairworld
Har du spørgsmål? Du kan eventuelt finde svar her, før du kontakter vores kundeservice.
Er produkterne på jeres hjemmeside autentiske?
Vi tilbyder kun ægte produkter i vores webshop. Du kan trygt handle hos os, da vi kun sælger originale varer.
Forpligter jeg mig til et abonnement ved køb hos jer?
Der er ingen binding til abonnement, når du handler hos os. Du betaler kun for de varer, du køber, og der pålægges ingen abonnementsomkostninger udover.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse – hvad skal jeg gøre?
Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, så tjek venligst din “uønsket” eller “spam” mail. Hvis bekræftelsen er der, kan du flytte den til din indbakke for at sikre, at emails fra hairworld.dk ikke bliver markeret som spam. Hvis du ikke finder bekræftelsen, kan det skyldes en forkert mailadresse. I så fald kan du kontakte kundeservice via mail eller chat. Hvis du sender en mail, bedes du oplyse dit fulde navn og telefonnummer, så vi kan finde dig i systemet.
Hvornår bliver min pakke afsendt?
Vi sender pakker hver dag inden kl. 13.00 og forventer at behandle din ordre indenfor 1-2 arbejdsdage. Vi har cirka 3000 forskellige varenumre, hvor 1000 af dem er på vores eget lager. Resten af dem kommer fra fjernlager – og derfor skal vi nogle gange bruge nogle ekstra tage på at skaffe det. Du vil altid få besked, hvis vi skal bruge mere end 3 dage på at levere din ordre.
Min pakkes status hos GLS eller Postnord siger: “Afsender har oprettet en label til din pakke, men den er ikke kommet til os endnu” Hvad betyder det?
Denne status betyder, at din pakke er på vej, men den er endnu ikke blevet scannet af leveringsfirmaet på deres terminal. Normalt vil denne status ændre sig efter kl. 23.00 samme dag, som vi har pakket din ordre.
Er det muligt at annullere min ordre?
Hvis din ordre endnu ikke er sendt fra vores lager, kan vi muligvis annullere den. Kontakt venligst kundeservice så hurtigt som muligt, ideelt set via mail, for at sikre, at ordren annulleres inden behandling på lageret.